Advert
Advert

Bu yılın kazananı online alışveriş oldu

Kovid-19’un hayatımıza girmesiyle birlikte online alışveriş daha da yaygınlaşırken, bunun medyaya da yansımaları oldukça fazla oldu. Birçok e-ticaret sitesi cirolarında önemli artışlar elde etti, yeni firmalar ve iş kolları ortaya çıktı.

Bu yılın kazananı online alışveriş oldu
Bu yılın kazananı online alışveriş oldu Enerji Dünyası
Medya takip kurumu Ajans Press’in, SEMrush, PayTR, İyzico ve çeşitli kaynaklardan elde ettiği bilgilere göre, bu yıl online alışverişin artış gösterdiği belli oldu. Özellikle e-ticaret sitelerinin düzenlediği büyük indirim günleri bunda etkili olurken, ’Şahane Cuma’da rekor kırıldığı kaydedildi. Şahane Cuma indirimleri ise bin haberle basına yansıdı.
Ajans Press, online alışveriş ile alakalı basına yansıyan haber adetlerini inceledi. Ajans Press dijital basın arşivinden derlediği bilgilere göre bu yıl online alışveriş ile alakalı basına 3 bin 62 haber yansıdığı tespit edildi. Pandemi süreci ile birlikte insanlar daha fazla internet alışverişine yönlenirken, bunun basına da yansıdığı saptandı. Özellikle sanal marketler ’tek tıkla kapında’ sloganlarıyla konuşulan başlıklar arasında yer alırken, e-ticaret olarak ise basında yer alma sayısı 16 bin 91 haber oldu.
ekonomi haberler bist repo merkez bankası banka para döviz euro dolar borsa para piyasası ekonomi haberleri son dakika haber güncel haberler en son haberler haber oku
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Hedefi yenilenebilir enerjide liderlik
Hedefi yenilenebilir enerjide liderlik
Dizel motorların verimliliği yüzde 50’ye çıkarıldı
Dizel motorların verimliliği yüzde 50’ye çıkarıldı
Yangın riskine karşı farkındalık semineri
Yangın riskine karşı farkındalık semineri